This is a blog title

Maczfit, lider branży cateringu dietetycznego w Polsce, został sponsorem tegorocznego Tour de Pologne Amatorów Memoriału Ryszarda Szurkowskiego, który odbędzie się 10 sierpnia w Bieszczadach. Firma bardzo aktywnie zaangażowała się w imprezę – na trasie pojawią się zawodnicy w jej barwach, a jedną z nagród dla najlepszych kolarzy w wyścigu będzie dieta Maczfit.

Tour de Pologne to marka, najważniejsza impreza kolarska w kraju. Ze sportem od zawsze jest nam po drodze – w gronie naszych ambasadorów mamy m.in. tenisistkę Agnieszkę Radwańską, florecistkę Sylwię Gruchałę czy wioślarkę Agnieszkę Kobus-Zawojską, która właśnie zdobyła srebrny medal na Igrzyskach w Tokio. Podstawą tożsamości naszej marki są dwa elementy – budowanie zdrowych nawyków żywieniowych i promowanie sportowej aktywności, dlatego chętnie włączamy się w inicjatywy, których charakter jest zbieżny z wyznawanymi przez nas wartościami. Nasze hasło na Tour de Pologne to – Kręcimy się wokół zdrowia – mówi Magdalena Czajkowska, koordynator ds. PR w firmie Maczfit.

Sport i właściwa dieta to nieodłączny duet oraz czynniki, dzięki którym żyjemy dłużej i lepiej. Jednym z naszych kluczowych celów jest promocja prozdrowotnych postaw i nawyków, więc współpraca z firmą Maczfit jest dla nas czymś naturalnym – komentuje Czesław Lang, dyrektor generalny Lang Team, organizatora wyścigu.

Maczfit wywodzi się ze środowiska sportowego. Założyciel i szef firmy Maciej Lubiak jest sportowcem – kierowcą rajdowym i tenisistą. Założył Maczfit, gdy dostrzegł niszę rynkową, szukając dla siebie zdrowego, dietetycznego cateringu. Zaczęło się od dostarczania jedzenia do kilkudziesięciu adresów w Warszawie. Dziś firma jest niekwestionowanym liderem branży cateringu dietetycznego. Dowozi swoje produkty do ponad 1500 miejscowości, a pozycję zbudowała głównie dzięki jakości oferowanych przez siebie produktów. W gronie ambasadorów korzystających na co dzień z diety Maczfit nie było do tej pory kolarzy, ale przy okazji Tour de Pologne Amatorów to się zmieniło. 10 sierpnia w wyścigu wystartują zawodnicy w barwach Maczfit. To Gosia i Wojtek Sowa rowerowe małżeństwo z Nowego Sącza. W środowisku rowerowym para jest znana jako @_rowerowe_swiry_ – tak też nazywa się ich wspólne konto na Instagramie. 

Przygotowaliśmy dla naszej rowerowej reprezentacji profesjonalne stroje, w których pojadą. W ramach przygotowań do Tour de Pologne Amatorów Gosi i Wojtek korzystają także z naszych produktów. Dietetyk dobrał dla nich dietę pod kątem tego specjalnego wysiłku. Na swoich kanałach społecznościowych będą pokazywać przygotowania do startu, w tym także to, co jedzą – informuje Magdalena Czajkowska.

Każdy z uczestników wyścigu znajdzie w swoim pakiecie startowym kupon rabatowy na dietę Maczfit. Firma zapewni też nagrody dla najlepszych kolarzy. Laureaci trzech pierwszych miejsc w każdej kategorii otrzymają vouchery na diety. 

Odpowiednie odżywianie ma dla sportowców szczególne znaczenie. Posiłki Maczfit to efekt współpracy sztabu wykwalifikowanych dietetyków i kucharzy. Firma komponuje optymalnie zbilansowane dania, bazując na doświadczeniu i solidnej wiedzy specjalistów, nie zaś na chwilowych trendach i modach. Maczfit oferuje 12 gotowych programów dietetycznych lub samodzielny Wybór Menu spośród 25 posiłków. Każde danie oznaczone jest w sposób, który ułatwia kontrolowanie planu żywieniowego.

Doręczamy naszym klientom posiłki na cały dzień. Dla sportowców to bardzo wygodne rozwiązanie, co potwierdzają nasi ambasadorzy. Posiłki nie mogą być przypadkowe, ważna jest też regularność, a wartość kaloryczna musi odpowiadać wykonywanej aktywności fizycznej. Każdy może dobrać dietę do swojego indywidualnego zapotrzebowania. Nie trzeba też tracić czasu na gotowanie. Jeśli ktoś łączy regularne treningi z pracą zawodową, niekoniecznie ma czas na codzienne przygotowywanie jedzenia. Korzystanie z naszych produktów to gwarancja różnorodnej diety, uwzględniającej indywidualne upodobania czy względy zdrowotne – podkreśla Magdalena Czajkowska.

Zaangażowanie Maczfit w Tour de Pologne Amatorów to też element nowej kampanii wizerunkowej „Z siłą mi do twarzy”, w której firma chce wzmacniać w Polakach poczucie dumy ze swoich osiągnięć oraz świadomość, że prawdziwa siła płynie z wnętrza, a zdrowa, zbilansowana dieta pomaga w jej osiągnięciu.